Разработка и создание интернет магазина Joomla

آمار بازدید سایت

862729
امروز
کل بازدیدها
170
862729

آی پی شما: 3.144.251.72

شرکت نوآوران آب و صنعت بهینه ساز ارائه دهنده ی جدیدترین متد روز دنیا در زمینه های تصفیه آب و فاضلاب، طراحی و ساخت انواع آب شیرین کن در مقیاس مختلف، بهینه سازی و افزایش راندمان واحدهای آبشیرین کن در حال کار، ساخت پکیج آب شیرین کن و تصفیه.

کاربرد FO در برج‌ های خنک‌کننده:
FO را می‌توان در برج‌های خنک کننده استفاده نمود. این کار سبب صرفه‌جویی در میزان آب جبرانی، مصرف مواد شیمیایی، میزان آب دور ریز (blow down) و همچنین امکان تغلیظ پساب می‌شود. در منطقه خاورمیانه برج‌های خنک ‌کن تبخیری معمولا با استفاده از فرایند نمک‌زدایی آب دریا تامین می‌شوند. با توجه به افزایش و توسعه تصفیه‌خانه‌های پساب و نیاز به تامین آب نمک‌زدایی شده، استفاده از پساب تصفیه شده برای تامین آب جبرانی برج‌های خنک مورد توجه قرار گرفته است. فناوری FO ثابت کرده است که می‌توان با استفاده از این روش پساب را تصفیه نموده و برای آب جبرانی برج خنک کن استفاده نمود.
در فرایند استفاده از FO جهت تامین آب جبرانی برج خنک کن، آب خنک کننده به‌عنوان محلول واسطه به‌کار برده می‌شود. باید توجه شود که مانند همه‌ی سیستم‌های خنک کن لازم است به‌منظور کاهش مشکلات بیولوژیکی و خوردگی فلزات، مواد شیمیایی به محلول واسطه‌ی چرخشی سیستم اضافه گردد. تحقیقات بر روی استفاده از آب خنک به‌عنوان محلول واسطه (فشلر اسمزی 55 بار) و آب دریا به‌عنوان خوراک ورودی نشان داده است که موادی مانند استنلس استیل 316 و مس در این شرایط بدون خوردگی هستند و استنلس استیل 304 به مقدار کمی دچار خوردگی می‌شود که با افزودن ممانعت کننده‌های خوردگی بر پایه‌ی فسفونات‌ها و اسیدهای کربوکسیلیک این مشکل به مقدار بسیار زیادی برطرف می‌شود. قطعات یدکی آبشیرین کن ، پمپ ، استیل
یک پیش نیاز برای استفاده از پایلوت FO برای تامین آب جبرانی این است که پکیج با تاسیسات برج خنک‌کن تداخل نداشته باشد. در شکل شماتیک استفاده از FO جهت تامین آب جبرانی برج خنک کننده نشان داده شده است.داپلکس ، استیل سوپر داپلکس ، پمپ فشار بالا 

کاربرد فرایند FO جهت تامین آب جبرانی برج خنک کننده


شرکت نوآوران آب و صنعت بهینه ساز با بکارگیری ده ها سال تجربه متخصصین حوزه تصفیه آب و فاضلاب، طراحی و ساخت انواع آب شیرین کن در مقیاس مختلف، بهینه سازی و افزایش راندمان واحدهای آبشیرین کن در حال کار، ساخت پکیج آب شیرین کن و تصفیه فاضلاب با بهره گیری از جدیدترین متد روز دنیا آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد.
گردآوری: واحد فنی و مهندسی شرکت نوآوران آب و صنعت بهینه ساز(nasb-co)


مقالات مرتبط:

فرایند فوروارد اسمز در دستگاه های آب شیرین کن دستگاه آبشیرین کن 
ممبران ها و محلول های واسطه در FO آبشیرین کن فرایند تصفیه خانه آب
شست وشوی ممبران های سیستم اسمزمعکوس (CIP RO) دستگاه تصفیه آب و آبشیرین کن
تصفیه فاضلاب  مواد شیمیایی موردنیازدستگاه آب شیرین کن
تبدیل فاضلاب بهداشتی به آب شیرین در صنعت تصفیه فاضلاب تصفیه خانه فاضلاب
توسعه های نوین در صنعت آب شیرین کن فناوری نانو در دستگاه های آبشیرین کن
استانداردهای FDA و NSF در صنعت آب و فاضلاب حذف TDS در تصفیه آب وفاضلاب
دستگاه تصفیه آب کشاورزی اسمز معکوس
پکیج های تصفیه فاضلاب حذف نیترات از آب آشامیدنی
مواد آنتی اسکالانت در صنعت آبشیرین و تصفیه فاضلاب حذف فلزات سنگین در صنعت آب وفاضلاب
سیستم تلفیقی بیوراکتور بستر متحرک مجهز به جداکننده ی غشایی حذف آرسنیک در صنعت آبشیرین کن

 

logo-samandehi

پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳